Alla inlägg under februari 2013

Av Bettina,Ellen - 28 februari 2013 19:13

Hej alla läsare! idag är jag äntligen frisk! (jag har varit sjuk hela veckan) skönt...  Vad har ni gjort i veckan? jagb har i alla fall blivit jätte glad för min build a bear har kommit till mig! Hon heter Felicia och hon är jätte söt!!<3 några bilder på min och ellens build a bear!     jag tänkte berätta vilken som är vilken. Ellens det är den som är rosa och gul och så, min är den bruna ( jag vet Ellens är snyggare än min)


ses Bettina <3

Av Bettina,Ellen - 26 februari 2013 19:06

Hej idag var jag på dansen och då hade jag på mig detta:
En laim grön tröja. Ett par mörkblåa joggingbyxor. Frissyr: uppsatt hår. Som ni ser var det ganska fin (tycker jag iallafall) det var nog allt ha en fortsatt trevlig kväll?

Av Bettina,Ellen - 24 februari 2013 13:08

hej alla idag gör vi ett tillsammans inlägg. som vi lovade igår...  ja vi kom inte på vad vi skulle skriva om  så vi la upp bilder på Ellens pou. Ett konstigt namn vi vet. iallafall ett jätte roligt mobilspel     visst är den gullig? det tycker iallafall vi. det var nog allt så ta och ladda hem pou nu!!

/ Ellen och Bettina  

Av Bettina,Ellen - 23 februari 2013 13:51

hej idag är det lördag  min favorit dag, då man äter godis myser ser på film  allt möjligt därför är det my favorit day. vad är er favorit dag???? imorgon kommer jag och bettina antagligen blogga tillsammans hon är frisk nu  vilket är skönt. Hoppas ni får en trevlig lördag   det får nog jag  

det var allt!!!

/ Ellen ( jag vet kort inlägg)

Av Bettina,Ellen - 23 februari 2013 11:22

Jag tyckte det var en fin bild va tycker ni?
/Ellen

Av Bettina,Ellen - 21 februari 2013 20:13

Hej alla läsare! idag tänkte jag tipsa om en bra mobil app! den är jätte bra den heter Spotify, det är säkert många av er som läser som redan har det men för dem som inte har det. Här kommer närgra bilder! (detta är då några av mina låtar som jag lyssnar på ibland)         Japp ses /Bettina<3

Av Bettina,Ellen - 20 februari 2013 08:37

hej alla. idag skulle igentligen jag och bettina blogga tillsammans  men så blev det inte bettina blev sjuk  Så att jag fick göra ett eget inlägg här istället. nu ska vi gå över till något roligare, jag tror att bettina håller på att bli frisk eftersom hon stiger neråt i feber  det var det jag skulle säga.igår var jag med min andra kompis Julie. vi var inne på moviestarplanet.se en jätte bra webbplats där man kan skapa en gubbe och chatta spela spel och köpa kläder till sin gubbe och husdjur och möbler. Man kan också göra filmer   och artbooks. Jätte kul spel som sagt som du bara måste testa   hunden har bettina laddat ner väldigt söt faktist vi tar den idag  det var nog allt!testa gärna moviestarplanet

hejdå!

/Ellen    

Av Bettina,Ellen - 19 februari 2013 12:21

Hej alla läsare! är det någon som har Instagram? jag har det jag heter Bjlovedogs. Här är två bilder på mina kompisar som man kan följa. Dem har också bloggar som  heter www.fotofun.se.bloggplatsen och www.aglo.se.bloggplatsen     om ni undrar vad dem heter och om ni vill följa dem så heter dem olgamogg och isacom01


hälsningar Bettina <3  

Presentation

Hej! vi är två tjejer som gillar att blogga,sjunga,dansa och spela teater!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du vår blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet inte
 Hatar den
 Älskar den

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards